dimarts, 24 d’abril del 2012

Tot un senyor pi a l'entrada del Tossalet, accedint des de Rafelguaraf

Aquest pròxim cap de setmana vaig a participar d'una forma molt particular en una mena de Dia del Llibre; amb un poc de retard però bé està. I és que al Tossalet (oficialment Tossalnou) tindrà lloc el dissabte un Concurs de pintura ràpida entre les 10 i les 18 hores. Posteriorment les obres seran exposades al públic i el diumenge seran lliurats tres premis (de 400, 300 i 200 euros), que seran atorgats a parer d'un jurat de persones enteses en la matèria. Si no m'enganye, allí estaran entre altres persones, Vicent Armiñana, reconegut artista rafelguarafí, i també Albert Abril, que ja és més carcaixentí que rafelguarafí, igual que jo, perquè ja portem vivint més anys a Carcaixent. El cas és que ahir dilluns a l'Ajuntament de Rafelguaraf vaig coincidir amb els organitzadors i em convidaren que participe. Així que allí estaré per facilitar que les persones que es puguen interessar per alguna de les meues obres les puga adquirir o bé les informaré d'on poden aconseguir-les.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada