dimarts, 8 de gener del 2013

Fotos i més

De vegades quasi em creme les parpelles llegint documents històrics
De fa temps que volia posar unes quantes fotos, i és el que he fet a falta d'un parell o tres més que inclouré més endavant. Així que, si vos abelleix, podeu veure unes fotos de les presentacions dels meus llibres, i algunes amb escriptors/es i altres persones del món dels llibres; òbviament, pel temps aniré afegint-ne més.
Per altra banda, ara mateix estic rematant garbes en un article titulat L'hort de Miquel. Un establiment de terres del segle XVIII. A veure si com a molt en el que queda de més el tinc completament enllestit, i em puc posar en la novel·la Bandolers, que li tinc moltes ganes perquè em vaig deixar els personatges fent tota classe de maldats i ara mateix no sé ni per on pararan. 
I en un altre ordre de coses està en marxa el tema de la meua proposta d'escut municipal. També tinc entés que a l'arxiu històric de Gandia potser algú ja està treballant en el tema de la documentació referent al Tossalet (Tossalnou) de l'arxiu nobiliari dels Comtes de Ròtova. I a més a més, vaig embotinar el meu veí de Carcaixent, Paco, a veure si s'anima per anar a Sant Miquel dels Reis a fer-li una ullada a la documentació històrica sobre Berfull. Com veieu, feina no me'n falta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada