diumenge, 12 d’octubre del 2014

Botifarra a banda

Un moment de l'actuació en una foto de Marco's (Nova Imatge)

Divendres passat vaig tindre el plaer de veure a l'auditori de Rafelguaraf l'espectacle "Botifarra a banda", que vos recomane de totes totes si és que no l'heu vist encara. El cantant xativí Pep Gimeno, Botifarra, va estar acompanyat per la banda Ateneu Musical de la localitat. Una actuació d'un i altres magnífica, fantàstica...
I em va fer rememorar una cançó que m'agrada moltíssim, El silenci d'estimar cantada per Eliseo Parra i Pep Gimeno, a Torroella de Montgrí, l'agost de 2008. Ací vos pose un enllaç i la lletra:

Vol sortir la meua veu
i cantar,
que és el fet el que pregona,
no el parlar.
Si estimem el vent que ens porta
la paraula,
el silenci d'estimar
mai se'n va.
Jo no sé quan dius t'estimo
si és veritat,
però bé que ho sap el meu cos
quan hi sent la teua mà.
I amb aquesta jota
vull cantar
i vull ser la veu que el vent et durà,
el meu crit d'amor serà un abraç.
Vol sortir la meua veu
i cantar
que és el fet el que pregona
no el parlar. 

Perdoneu que em repetisca un poc, però és que aquesta cançó té un no sé què que què sé jo... A que m'enteneu?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada