dijous, 28 de juliol del 2016

Terra de frontera, a Rafelguaraf



"Estime totes les meues novel·les i reculls de contes per igual; sense arribar a ser el mateix vindria a ser un poc com si es tractaren de fills. Però aquesta novel·la, publicada per Edicions 96, i que presentaré dimecres 13 de juliol a Barxeta, en veritat vos dic que em fa una il·lusió molt especial, molt."

Amb aquestes paraules iniciava la nota del passat 8 de juliol. I ara ha arribat el moment d'anunciar la presentació de Terra de frontera a Rafelguaraf. En passar l'estiu vindran més presentacions, així que ara em centre en dir-vos que el proper dimecres, dia 3 d'agost, a les 20,30 h. tindrà lloc la presentació d'una de les novel·les que més satisfacció m'ha donat escriure-la. L'acte serà a la Llar dels Jubilats (carrer Joan Silvestre cantó a la plaça d'Espanya). Hi intervindrà la senyora alcaldessa, Rafaela Aliaga; el professor Vicent Flores que farà una primera valoració sobre l'obra, i jo mateix.

Per als qui ja em coneixeu un poc vos recorde que a mi no m'agrada fer presentacions que duren molt de temps. Perquè les persones solen desconnectar la seua atenció quan porten escoltant més enllà d'uns vint o trenta minuts. De totes formes, tant en la intervenció de Vicent Flores com en la meua hi haurà projecció d'imatges, la qual cosa fa més interessant i atractiva la presentació d'una novel·la. Així que, ja sabeu, si vos abelleix i podeu vindre... sereu molt benvinguts.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada