dijous, 10 d’octubre del 2019

"Amic" del facebook

«Amic» del facebook:

Ahir, dia 9 d’octubre, vaig posar un comentari breu en la meua pàgina del facebook utilitzant la següent imatge:




Cosa a la que vares comentar, textualment:

EL PAÍS DE TAMARE TROS DE BURRO EN TOT CAS COMUNITAT

A pesar de la teua mala educació, per la meua part te faig saber que en el Preàmbul de l’Estatut d’Autonomia de la Comunitat Valenciana, en el segon paràgraf diu: «...la tradició valenciana provinent de l’històric Regne de València es va trobar amb la concepció moderna del País Valencià i va donar origen a l’autonomia valenciana...»

El cas és que, com vivim en democràcia tinc dret a parlar i a dir la meua opinió. Jo, quan escric coses sobretot d’història, de vegades faig referència a Regne de València; també utilitze, parlant o per escrit, Comunitat Valenciana, sense cap problema. Però... «perdona», m’agrada més dir PAÍS VALENCIÀ.

Ara, a mi, com has fet tu, em resultaria fàcil dir alguna barbaritat i insultar. Però no ho faré. Per cert, a pesar de la «burrera» que m’adjudiques, també te diré que he treballat molts anys a les Corts Valencianes. Probablement sé un poc més, encara que siga només un poc, tant de geografia com d’història del País Valencià (per a tu Comunitat Valenciana). I ja no vaig a perdre més temps en explicacions, perquè raonar en persones com tu no val la pena.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada