dijous, 5 de juliol del 2012


Quan haig de firmar algun dels meus llibres, em passa molt sovint per no dir sempre, que en lloc de la meua firma -correcta, vull dir- m'ix una mena de gargot il·legible que no sé si en el millor dels casos podria passar per allò que hom pot entendre com a rúbrica. De manera que no sé si algun persona psicoanalista podria traure com a conclusió que sóc un individu amb doble personalitat, o alguna cosa així més terrible encara, com el doctor Jekyll i mister Hyde.
Jo, com a justificació, l'única cosa que puc dir és que en aqueixes circumstàncies de signatura de llibres m'entra com una espècie de nerviosisme, que m'afecta únicament a la mà dreta. I crec que és sobretot i especiament perquè em sap molt mal que ninguna persona estiga esperant ni uns pocs segons el seu torn per tal que li firme el seu exemplar. Disculpeu-me però és una cosa que ho tinc més que comprovat, la mà se'm posa tan nerviosa que no puc controlar-la de cap de les maneres i actua pel seu compte. Va independent de la resta del cos.
Doncs bé, ací teniu la meua signatura normal i habitual... i la mena de gargot o rúbrica? que solc fer en el millor dels casos. Demane disculpes per si algú es pot considerar... enganyat per la firma.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada