dijous, 28 de juny del 2012

En aquesta obra, sobretot, estic basant-me per a la pròxima novel·la: Bandolers

A partir d'aquest pròxim cap de setmana em trasllade a la meua residència oficial d'estiu (i d'hivern i dels caps de setmana, etc). De manera que a veure si puc reprendre el fil d'una novel·la que tinc mig embastada. Duu per títol provisional Bandolers, i, com es podeu imaginar és una narració basada en gran mesura en fets puntualment reals sobre el bandolerisme al voltant del Boscarró, Barxeta, etc. De fet, una monografia que vaig fer titulada Bandolerisme a Barxeta (Bernat i els dos germans Escrivà), la vaig fer amb la intenció de documentar-me primer el màxim possible. I ja tinc moltes ganes de reprendre-la, que per unes coses i altres només faig que deixar-la i tornar-la a deixar. Vinga, va, anem a veure si aquest estiu sí que és possible que l'acabe.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada