dilluns, 25 de febrer del 2013

Entrevista a UPV-Ràdio

Al programa Plèiades de la UPV-Ràdio, amb Aida, Elisa, Antoni i Débora

http://mediaserver01.upv.es/UPRTV/Radio/Pleiades/2013-02-22%20pl%C3%A8iadesss%20PL%C3%88IADES%2022%20FEBRERO%2013.mp3

Divendres passat em feren una entrevista a UPV-Ràdio, en el programa Plèiades que s'emet en directe els divendres, a partir de les 13 hores, encara que l'altre dia va començar amb un poc de retard. En tot cas i pels qui pugueu estar interessats en escoltar-lo, ací penge l'enllaç que m'ha facilitat Vicent, d'Edicions 96. Vos avance que pel que fa a l'entrevista dura fins el minut 34. Les entrevistadores són Débora Escrivà i Elisa Giner, i l'entrevistador és Antoni Martínez, de l'Àrea de Promoció i Normalització Lingüística de la Universitat Politècnica de València.
Per cert, al final del programa, pensat i fet, em vaig descarar a suggerir la possibilitat de fer un programa per tractar de Berfull. Ja sabeu que vaig començar a escriure narrativa amb la novel·la Adéu a Berfull (a hores d'ara Fàtima de Berfull), tot per intentar fer alguna cosa que evite que acabe sent un muntó de pedres, que per desgràcia em sembla que ja és gairebé impossible.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada