dijous, 11 de juliol del 2013

Estrena d'una adaptació teatral



Aquest pròxim dissabte, dia 13 de juliol, cap a les 23,00 h. tindrà lloc a la plaça Alcalde Josep Lorente, de Barxeta, una actuació teatral per part del grup de Teatre de la Barcella, de la mateixa localitat, que farà l'estrena d'una adaptació teatral de la meua obra El geperut del Buixcarró.
Així que, òbviament, si no hi ha cap entrebanc de força major que m'ho impedisca a última hora, allí que estaré amb Empar i la bona companyia dels amics barxetans Toni Giner i Sari Martínez, per sopar i veure l'esmentada representació.
I a tall il·lustratiu, ací penge les dues portades del recull de contes en què es va publicar el conte, a la banda de dalt del text, i a la de baix, teniu una foto del Buixcarró i en primer terme part de les runes de les Cases d'Escrivà, i una foto bellíssima d'una nit de lluna clara del mes d'agost de l'any passat (si no m'equivoque) que em va enviar l'amic Vicent Flores, a qui supose que no li pareixerà mal que la penge ací.
Per cert, aquesta última foto està feta des de Barxeta cap al Buixcarró i el Mondúber, que també es veu al fons.

El tossal de les Cases d'Escrivà i el Buixcarró
El Buixcarró, i el Mondúber al fons

2 comentaris:

  1. Enhorabona per l'estrena. M'imagine que serà un goig molt gran veure una obra escrita que se li ha prestat una miqueta d'atenció i que s'han fixat en ella. Tinc pendent una visita al Buixcarró que no recorde haver estat.
    Salut,
    Mercè

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies, Mercè. En efecte, la veritat és que em fa molta il·lusió que algú es prenga interés per una obra meua. I damunt la valentia que tenen de pujar d'alt d'un escenari a representar-la amb diàlegs... En fi, t'ho dic de deveres que jo ho trobe de molt de mèrit, perquè malgrat una certa experiència de fer algun acte públic... malgrat això, jo encara li tinc "pànic a l'escenari". Per cert, si tu eres alcoiana, potser et sone un altre Buixcarró que hi ha entre els termes municipals d'Alcoi i Bocairent.

    ResponElimina