dilluns, 15 de juliol del 2013

Dissabte passat a Barxeta

Publicitat del programa de mà


Qualificaria el dissabte passat de dia tristament feliç, perquè pel matí vaig anar al soterrar del pare d'un gran amic de tota la vida, Toni Giner. I per la nit vaig tornar a anar per veure la representació de l'adaptació teatral que han fet els amics i amigues del grup la Barcella Teatre, de Barxeta.
Doncs bé, a banda del fet trist del matí, he de dir que a última hora de la vesprada tornàrem Empar i jo a Barxeta, on sopàrem, i després ens apropàrem a la plaça Alcalde Josep Lorente, on estava muntat l'entarimat i dues pantalles als laterals per veure projeccions d'unes imatges gravades al mateix Pla de Corrals a propòsit d'unes escenes relacionades amb l'obra.
La veritat és que el resultat em va agradar molt, tal com em sembla que va ser l'opinió majoritària per a una gran part dels espectadors, que n'eren molts, sobretot i especialment pels xiquets i xiquetes. I això perquè l'obra, evidentment, està pensada i és d'una temàtica més relacionada amb la gent més menuda. Així que només em queda agrair molt sincerament al grup la Barcella i a tots els seus components per haver tingut l'amabilitat de pensar en aquesta obra meua. Gràcies, doncs, a Artur Sanz, Ximo Tortosa, Vicent Giner, Toni Querol, Pepa Miñana, Patro Domínguez, Rosa Ferrando, i els xiquets: Hugo, Mariola, Pau, Lara, Júlia, Natàlia, Arnau, Laia, Álvaro, Jordi i Diego Bertomeu. També a Ricardo Ballester i Alberto Segarra, que em sembla que ha fet l'adaptació i direcció.  Enhorabona als artistes i a un poble que té interés per la cultura.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada