dimecres, 29 d’abril del 2015

Esmorzar a les Corts Valencianes

Amb Miquel, Belén i Anna, acabant d'esmorzar

A l'hemicicle, camp de batalla de paraules
Des del dia 7 de febrer de 2013 que no havia tornat pel palau de Benicarló a fer-los una visita a les companyes i companys de treball. Açò de ser com un vehicle que no passa la ITV, és el que fa, que perds el contacte amb persones que han format part de la teua vida durant molts anys, tants com vint, en què feia diàriament el trajecte de Carcaixent a València en els trens de rodalies de Renfe, ara l'Adif.
Però el cas és que, ahir mateix, Empar i jo esmorzàrem a la cafeteria de les Corts Valencianes amb Miquel Boronat (de Tavernes de la Valldigna), Anna Llinares (de Sollana) i Belén Llinares (del Campello). Allí mateix vaig tenir el plaer de saludar altres companys i companyes, d'alguns dels quals ja no recorde bé els noms, i també els companys cambrers: Fernando, Ximo i Isabel. Després, com no podia ser d'altra manera, vàrem passar pel Servei de Publicacions on vaig saludar a Josep Maria, Dani, Maria, Mònica, Mati, Rosanna, Paulí...
La veritat: per a mi sempre és un plaer molt gran retrobar tantes cares conegudes a pesar de tant de temps i de tantes coses com m'han passat. En fi, els vaig trobar a totes i a tots molt bé; el pitjor de tots jo, que estic fet un carrossa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada