divendres, 2 d’octubre del 2015

Projecte i presentació

Quan fa dos mesos que estic sense posar cap nota, ara vos dic que ha sigut perquè he estat treballant prou en un projecte de llibre que es dirà Recull d'estudis locals, per al qual ja tinc, fins i tot, una proposta de portada. I per altra part, com que me'n vaig uns dies de viatge, també vos dic que el pròxim diumenge dia 11 d'octubre tindré el plaer de participar en la presentació del llibre Gaianes-Xàtiva, un viatge sense tornada de Manel Arcos.
Respecte el projecte de llibre es tracta d'un recull d'articles, col·laboracions, comunicacions i estudis diversos sobre aspectes etnogràfics, geogràfics, històrics i onomàstics de Rafelguaraf (incloent el Realenc que com sabeu és terme de Xàtiva), Ara bé, és un projecte, si va endavant, per a l'any 2018. I quant a la presentació del darrer llibre de Manel, perquè jo mateix el vaig animar que investigara el tema de la matança de la taverna de Rafelguaraf en temps de la primera república (1873). I en aquest llibre, sobretot en l'apartat quart, i final, es tracta d'aquest fet esgarrifador. En fi, això és el que hi ha. Vos deixe ací dues imatges al respecte.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada