diumenge, 12 de juny del 2016

Clam al Consell !!!!


Per provar-ho que no quede. Hui m'ha publicat el Levante, edició de la Ribera, un article a propòsit de la situació dramàtica en què es troba Berfull. Fins i tot amb una xicoteta errada inclosa -en què estaria jo pensant?- però ací teniu la trista realitat de l'estat de la qüestió pel que fa al llogaret.
Ja sabem que a la caixa no hi ha diners. Però, què fa -o no fa- el Consell, aquest Consell que representa a una majoria de la societat valenciana respecte a Berfull? ¿Uns per altres deixaran que arribe a assolar-se per complet, i que la cosa ja no tinga remei de cap de les maneres?
És clar que jo parle des del meu desconeixement de les lleis en la mesura que afecten al tema. Però, què hi farem? Em fa molta il·lusió que Berfull no arribe a ser el que jo mateix vaticinava fa divuit anys en la novel·la Adéu a Berfull: un muntó de pedres, unes ruïnes del passat. Tant de bo m'equivoque. I em dic a mi mateix: xe, amb tantes i tantes vegades que m'enganye, en aquesta ocasió no m'equivocaré també?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada