dijous, 22 d’octubre del 2020

RODERS amb el Club de Lectura de Carcaixent

  
Ahir vaig tindre el plaer de xarrar sobre la meua novel·la RODERS amb el Club de Lectura de Carcaixent, quasi tot dones. De fa anys, les poques ocasions que vaig a un acte públic a parlar de les coses que escric, la gran majoria de persones que venen solen ser dones. Per què serà? Les dones al poder, xe! Per cert, ahir me'n vaig adonar d'una possibilitat per parlar d'un llibre... però açò ja són coses meues que no cal que us explique ara. L'acte va tindre lloc, per allò del coronavirus, fora de la Biblioteca Municipal de Carcaixent, a la placeta que hi ha junt a l'entrada. I afortunadament el temps va ser esplèndid, vull dir de temperatura i això. El cas és que érem unes 17 persones. Per cert, una altra cosa que volia dir: jo, Vicent Sanxis Martínez, soc nascut a Rafelguaraf, però amb ascendència carcaixentina tant per part de mare com de pare. Així que, utilitzant la frase aquella de Kennedy a Berlín, i adaptant-la al meu cas tot i que per altres motius: jo també soc carcaixentí!
 
Ah! per cert. Aquesta novel.la tanca de moment les meues narracions relacionades o ubicades a Barxeta i el seu territori


 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada