dijous, 29 de desembre del 2011




Ací teniu la lletra d'una cançó que em sembla meravellosa i a propòsit de la qual vaig posar una nota al meu blog el 8 d'octubre de 2009. Fa un moment, repassant notes perdudes l'he poguda recuperar.
El silenci d'estimar (Eliseo Parra). Canten Eliseo Parra i Pep Gimeno “Botifarra”, en uns assajos i a Torroella de Montgrí, agost de 2008.

Vol sortir la meua veu
i cantar,
que és el fet el que pregona,
no el parlar.
Si estimem el vent que ens porta
la paraula,
el silenci d'estimar
mai se'n va.
Jo no sé quan dius t'estimo
si és veritat,
però què bé ho sap el meu cos
quan hi sent la teua mà.
I amb aquesta jota
vull cantar
i vull ser la veu que el vent et durà,
el meu crit d'amor serà un abraç.
Vol sortir la meua veu
i cantar,
que és el fet el que pregona,
no el parlar.

1 comentari: