dilluns, 12 de novembre del 2012

Cendres de Ternils a Manuel (porta de la Ribera i/o de la Costera)


Benvolguts i benvolgudes:

El pròxim divendres dia 16 de novembre, a les 20,00 hores, tindré el plaer de presentar a Manuel (Biblioteca municipal. C/Àngel, 28) la meua darrera novel·la Cendres de Ternils, publicada per Edicions 96 de la Pobla Llarga.
Per altra banda, aprofite per celebrar haver arribat ja a les 10.000 visites del meu blog. El blog el vaig iniciar amb un altre format i gràcies al meu company de treball a les Corts Valencianes, Miquel Boronat, pel febrer de 2006. Després, en 2008 o 2009, no recorde bé què va passar que vaig perdre les entrades fins aquells moments. De manera que no sé si les visites es refereixen des d'aleshores ençà o des d'un principi pel 2006. En fi, que això és el que hi ha.
Tampoc és que em preocupe molt ni massa tenir més o menys visites. De fet, vos recorde que només tinc un blog no tant pel fet de fer públiques una sèrie d'idees o reflexions, sinó només únicament i exclusiva pel fet de dir ací estic i açò és el que faig. És l'única manera d'estar viu en aquest món tan banal en què el que no ix per la tele és com si no existira, i perquè algun que altre visitant ocasional del blog puga saber de la meua obra. O siga, clar i ras, només pretenc donar a conéixer els meus treballs, allò que faig per pur plaer sense estar lligat a modes ni repetir-me contant cent vegades la mateixa història. Faig el que em dóna la gana... i això no té preu. I que ningún s'ofenga, que no ho faig en segones intencions ni ànim de criticar cap company o companya de lletres. Escric el que m'abelleix i això és el que continuaré fent. Per aquest motiu no sóc ni millor ni pitjor que ningú, senzillament sóc qui sóc i com sóc.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada