dilluns, 21 d’octubre del 2019

RODERS, l'última novel·la

Dimecres dia 9 d'octubre, una data tan assenyalada per als valencians i valencianes, vaig tindre el plaer de presentar la meua última novel·la, RODERS, al poble de Barxeta. I tenint en compte que és una població d'uns 1.600 habitants, el que arribàrem a ser vora una quarantena de persones em sembla tot un èxit. No tant per mi, que estic acostumat a no tindre tanta audiència, com per l'interés que encara hi ha en un públic interessat o curiós de saber de lectures i històries en la nostra llengua.

Casa de la Cultura, Barxeta, 9-X-2019. Presentació de RODERS

I ara toca presentar-la a Rafelguaraf. Entre altres motius perquè la història va d'una llegenda compartida, en major mesura, pels pobles de Barxeta i Rafelguaraf. I dic en major mesura, perquè allí vaig conéixer un senyor que em va contar que a la Pobla Llarga també es diu alguna cosa sobre el tema. En tot cas, es tracta d'una història extensible o extrapolable a moltes altres poblacions valencianes. Perquè és un tema de la nostra història, basada en fets reals. Així que, si vos abelleix, divendres 25 esteu convidats a escoltar durant una mitja horeta, el que us contarem Dolors Pedrós, d'Edicions 96, que obrirà l'acte, Antoni Giner, mestre i exalcalde de Barxeta, i jo mateix. Vos assegure que si veniu, com a mínim les fotos que veureu us agradaran, perquè estan relacionades directament amb la història i els fets narrats.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada