divendres, 10 d’agost del 2012

Facilitats comercials en temps de crisi


A partir de la darrera setmana d'agost
Quan algú s'interessa per algun dels meus llibres dient-m'ho a mi, personalment, em veig en un cert compromís perquè em sap greu enviar-los a tal o qual llibreria perquè el puguen aconseguir; i, de fet, em sembla que en la majoria dels casos en realitat no arriben a aconseguir-lo. Així que, de fa temps, pensava en la possibilitat d'establir un punt de venda de totes les meues obres no exhaurides; o siga, de les que encara hi ha exemplars a la venda. I és per això que, ara, finalment, he trobat el lloc potser més adequat. Ara bé, quede clar que sols a Rafelguaraf, perquè jo no sóc un distribuïdor de llibres. Reblant el clau: ho faig solament per tal que la persona que s'interesse no s'haja de desplaçar a Xàtiva o Alzira, si no a València, i anar a una llibreria on segurament al remat haurà d'encomanar l'obra i haver de tornar dos o tres setmanes després a recollir-la. De manera que, a partir de la darrera setmana d'aquest mes d'agost, les persones interessades en adquirir alguna de les meues obres ho podreu fer a la drogueria Castelló (Tisery) al C/Jaume I, 11, de Rafelguaraf.
En el cartell podeu veure les obres que podreu adquirir, excepte les cinc de la fila de baix, que no obstant això, posa el lloc on es poden aconseguir. Per cert, que estiguen a la venda en una drogueria no té res a veure en què les meues obres creen addicció ja m'agradaria, tot i que fóra bo per més d'un i més de dos que s'enganxaren al bon hàbit de la lectura. En fi, facilitats comercials en temps de crisi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada